به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی از عملکرد استان لرستان در حوزه تبلیغات و بازاریابی مناطق گردشگری ابراز رضایت کرد.
محمد ابراهیم لاریجانی در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در بازدید از غرفه استان لرستان گفت: خوشبختانه لرستان تنوع و تحرک خوبی در حوزه بازاریابی و تبلیغات داشته است.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: راه اندازی اپلیکیشن 360 درجه جاذبه های گردشگری، نرم افزار لرستان گردی و همچنین وب سایت چند زبانه استان با توجه به دسترس بودن در هر لحظه از طریق گوشی تلفن همراه، ضمن اینکه موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ، تمرکز منابع اطلاعات و حفظ محیط زیست می شود در حوزه معرفی جاذبه های گردشگری نیز نقش بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت.
او بیان کرد: باید اطلاع رسانی کامل در خصوص این نرم افزارها که به تازگی از آنها رونمایی شده صورت گیرد تا مسافران و گردشگران با نصب آن در گوشی تلفن همراه خود به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را همراه با عکس یا فیلم از جاذبه های گردشگری لرستان بدست آوردند.
لاریجانی با بیان اینکه در سال 98 کارهای بسیار خوبی در حوزه بازاریابی و تبلیغات انجام شده اظهار داشت: برگزاری 250 نفر تور آشناسازی از 18 کشور به منظور معرفی مناطق گردشگری ایران، حضور هنرپیشه های معروف از کشورهای ترکیه، چین و عمان، نشست های رو در روی تجاری و استفاده از صفحات مجازی پر بازدید دنیا از جمله اقدامات خوبی است که در این زمینه صورت گرفته است.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استفاده از روش های نوین تبلیغاتی را در راستای معرفی مناطق گردشگری کشور بسیار مهم دانست و افزود: ما به لحاظ روش و کیفیت تبلیغات چیزی از دنیا کم نداریم اما به لحاظ حجم کارهای انجام شده با توجه به محدود بودن اعتبارات باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.