به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان؛ سید امین قاسمی صبح امروز با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) تلفنی و به صورت مسقیم پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم در این حوزه بود .
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در راستای کاهش مراجعات حضور مردم در ادارات و رفع مشکلات آنها در در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز از ساعت 10 تا 12 ظهر به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم بودیم .
سید امین قاسمی با بیان اینکه خوشبختانه بیش از نیمی از تماس های مردمی تشکر و قدردانی از مجموعه همکاران در این اداره کل بود بیان داشت: هدف همه همکاران ما در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان رضایت مندی مردم است .
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین، ساماندهی تنگه شیرز کوهدشت، اعطای تسهیلات صنایع دستی، ایجاد طرح های بومگردی، مرمت اماکن تاریخی استان و فراهم کردن زیرساخت ها در کنار جاذبه های گردشگری را از جمله مهترین مطالبات مردم در تماس های تلفنی دانست .
پاپی مدیر مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) هم عملکرد روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان را قابل تمجید دانست و گفت: با توجه به اطلاع رسانی مطلوب به صورت تبلیغات محیطی و فضاهای مجازی، زمان حضور مدیرکل میراث فرهنگی در این سامانه شاهد افزایش تماس های مردمی هستیم .